Better Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimewo 25 mei 2011 - 15:02

Deze e-mail zal binnenkort verstuurd worden naar het SGP. De christelijke politieke partij in nederland.

Eventuele op en aanmerkingen kunnen nog doorgevoerd worden.

Barst los zou ik zeggen met eventuele extra reacties op de standpunten.
Bijlagen
[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten AttachmentSGP_e-mail_homostandpunten_25-5-2011.docx
SGP homostandpunten e-mail
Je hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.
(244 KB) Gedownload 3 keer


Laatst aangepast door The Frozen Donkey op do 26 mei 2011 - 14:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimewo 25 mei 2011 - 16:05

Dankje. Dat is mooi dat het goed is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimedo 26 mei 2011 - 7:49

Ik zal de mail vanmiddag denk ik versturen, of vanavond, dus als je nog tips of ideeén hebt, kom maar op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimedo 26 mei 2011 - 14:31

Ik heb de e-mail even aangepast, pagina 7 is erbij gekomen.

Ik ben ook benieuwd naar de resultaten inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 27 mei 2011 - 11:15

De mails zijn verstuurd. Nu wachten op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 12:17

ja ik ben ook benieuwd. Misschien reageren ze morgen wel. Ben benieuwd wanneer en wat ze sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 12:32

Inderdaad. Dat zou wat zijn ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimewo 1 jun 2011 - 15:45

We wachten, en we wachten, en we wachten al zo lang. Jee ik ben ongeduldig. Ik hoop dat ze wat terugsturen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimedi 7 jun 2011 - 13:32

Zoo hee, 1 keer gedownload. Wel erg in trek zeg.

Maargoed, zojuist even een herinneringsmail verstuurd. Hopen dat we nog antwoord krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 9:34

En er is mail terug:

Citaat :


Geachte heer Van den Hoogen,

Wij stellen het op prijs dat u zich hebt verdiept in de standpunten van onze partij. Graag benadrukken wij voor alle zekerheid nog maar eens dat wij een homofiele geaardheid als zodanig niet ontkennen, maar wel op Bijbelse gronden van mening zijn dat seksualiteit binnen het huwelijk van man en vrouw thuishoort.

Zoals wij evenzeer op Bijbelse gronden van mening zijn dat vervolging, geweld, pesterijen, etc. om wat voor reden dan ook - dichtbij en veraf - ontoelaatbaar zijn.

Het zal u niet verbazen dat wij het met een groot deel van uw opvattingen niet eens zijn. Niettemin zouden wij u niet graag het recht ontzeggen die meningen te hebben en te uiten zoals ook wij vinden onze opvattingen te mogen hebben en die te mogen uiten. De Grondwet gaat tenslotte verder dan artikel 1 met een willekeurig op die plaats terecht gekomen inhoud. Juist een zorgvuldige omgang met klassieke grondrechten - alle - is een niet onbelangrijke randvoorwaarde om Nederland een fijne plaats te houden om in te leven.


Met vriendelijke groet,

Willem Goudriaan
Communicatie, Voorlichting & Vorming

Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 9:45

Ok, ik zit nu op school.
Op het eerste gezicht vind ik dit een beetje een vage mail, maar ik zal hem thuis nog even goed doorlezen.

Ik krijg het idee dat ze het er wel mee eens zijn en weer niet en ik weet het niet ofzo...

ik vind het heel vaag
Terug naar boven Ga naar beneden
abel
nieuw lid
nieuw lid
abel


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 09-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Almere

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 9:47

Wat ik hieruit kan opvatten is dat ze net een mail terugschrijven (dat is al meer dan de meesten doen) en gewoon zeggen dat ze het hebben gelezen en er niks mee gaan doen. Ze veranderen niks in hun standpunt en negeren je mening en standpunt totaal. Het is inderdaad echter wel zo dat de SGP een zeer moeilijke partij is om te overtuigen op zaken die tegen hun religie in gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 9:50

precies wat abel zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 9:51

Ja inderdaad abel, zoiets denk ik ook inderdaad. En ik weet dat de sgp niet zomaar een partij is, maar ik zal er wel eens voor zorgen dat dat veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 9:59

Ik denk dat ze waarschijnlijk niet eens gekeken hebben naar jouw standpunten.
waarschijnlijk wel even gekeken, maar echt niet helemaal punt voor punt doorgelezen.

Daar hebben ze het vast veel te druk voor.

De sgp, of waarschijnlijk elke gelovige partij denk ik, zullen hun geloof verkiezen boven de mening en standpunten van andere mensen, partijen etc.

Dit komt omdat ze hun geloof helemaal de beste vinden, en dat is ook begrijpelijk.
Daardoor zien ze de andere dingen niet en willen ze die ook niet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 10:04

Dat is zo ja, maar de rest van de christelijke partijen zie ik niks in de standpunten staan dat homofoob is enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 10:18

Zo, brievenwisselingen, altijd leuk.
Citaat :

Geachte heer Goudriaan,

Ja, ik verdiep me graag in homodiscriminatie, zo ook in de standpunten van de SGP.

Ik vraag me erg af waarom die seksualiteit tussen man en vrouw in een huwelijk thuishoort?
Vinden jullie discriminatie overigens ook fout?
Het is namelijk discriminatie om hetero's en homo's anders te behandelen. En dat is wat jullie doen met deze standpunten.
Waarom mogen hetero's trouwen, maar homo's niet? Waarom is homo seks dan zo fout?

Het verbaast mij zeker niet, maar toch kon ik hopen dat er iets mee gedaan zou worden. Opvattingen van mij zijn voor mensenrechten, terwijl die van jullie discriminerend zijn.
Weet je wat ik een fijn nederland vind om in te leven? Een nederland dat vrij is voor homo's, net zo vrij als voor hetero's. En zonder geloofsovertuigingen die mij tegenwerken gewoon fijn te leven.

Zorg liever voor een mooier nederland voor christelijke homo's. Want dat is erg moeilijk, homo zijn in een christelijk gezin. Zijn jullie nu werkelijk zo trots om daar voor te zorgen? Ik dacht dat gezinnen hechter moet worden, en niet verder van elkaar af.

Mag ik vragen wat God volgens de SGP betekent? Ik hoor vaak dat god liefde is enzo. Nou, hoe zit dat in de SGP?

Ik snap niet precies wat er zo verkeerd is aan een homoseksuele liefde. Ik heb een vriend, al maanden. En ik houd gewoon van hem. Als hij nu een meisje was geweest, en we hetero waren geweest, was het precies hetzelfde. Maar dat is hij niet, gelukkig niet. Het is gewoon mijn vriendje. En ik wil later met mijn vriend kunnen trouwen, en seks komt er ook wel van. Wat is daar mis mee? Wat er in mijn slaapkamer gebeurt hoeven jullie je toch geen zorgen om te maken?

Met vriendelijke groeten,
Kevin van den Hoogen,
Better Place - Holebi belangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 14:40

Mail, en wat voor een. Ze komen er nog op terug schrijven ze. Had het nog eens gestuurt maarja. Thats it.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimema 11 jul 2011 - 0:18

Citaat :
Geachte

Dank voor uw mail. Gezien de beperkte capaciteit van onze fractie is het helaas niet mogelijk om uitgebreid op al uw punten in te gaan. De kern is ook kort samen te vatten:
1. geweld tegen burgers is onacceptabel, dus ook tegen homoseksuelen
2. homoseksuelen zijn volwaardige medeburgers, het christelijke gebod om de medemens lief te hebben geldt ook hen
3. acceptatie van homoseksuele leefwijze is onacceptabel

Vriendelijke groet,

Gijsbert Leertouwer
Beleidsmedewerker SGP
Vooral punt 3 heb ik om opheldering gevraagt. Sowieso een wat uitgebreidere mail dan dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 19:29

Ja, ik zou wel meer opheldering willen voor punt 3 ja, want de rest vinden ze wel goed, en dat niet??

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten   [homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[homodiscriminatie in de politiek] SGP_e-mail_homostandpunten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Better Place :: Homo's, Lesbienne's, Biseksuelen en Transseksuelen :: Holebi en Religie-
Ga naar: