Better Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin

Ga naar beneden 
+2
Mark
Bromance
6 plaatsers
AuteurBericht
Bromance
nieuw lid
nieuw lid
Bromance


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Maastricht

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 0:30

Hey iedereen,

Ik ga binnenkort een hbo studie volgen in een andere stad, ben al druk bezig met verhuizen Very Happy .
Ik ben dus homo en op mijn beste vriend na, weet niemand dat (nog). Het ligt heel moeilijk bij mij aangezien ik uit een Turkse familie kom. Ze hebben het niet zo met homo's en accepteren zal dan ook erg moeilijk voor ze worden.

Maar anyway, eenmaal daar wil ik me geaardheid niet meer verbergen, ik wil dat gewoon niet meer, ik wil me gewoon kunnen uiten, gewoon mezelf zijn. Weg van me ouders, me eigen leven leiden
Alles, maar dan ook alles zal dan nieuw voor me zijn, de stad, de mensen, de manier van doen van mensen (tegenovermij). Hier zie ik toch wel een beetje tegen op, hoe zeg ik het, hoe breng ik dat dan steeds, hoe kom in contact met anderen, hoe zal het me aflopen op school etc etc etc

hulp en tips zijn erg welkom I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark
nieuw lid
nieuw lid
Mark


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brabo land.

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 0:33

Allereerst welkom op het Better Place forum.

Je gaat naar een nieuwe stad, nieuwe mensen, nieuwe school.
Doe gewoon zoals je bent en maak geen geheim dat je homo bent en de rest gaat gewoon vanzelf.
De mensen daar kennen je dan niet anders...

Of zie ik het fout???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com/forum.htm
Ford
Lid
Lid
Ford


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 23-08-10
Leeftijd : 27

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 8:34

Markske schreef:
Allereerst welkom op het Better Place forum.

Je gaat naar een nieuwe stad, nieuwe mensen, nieuwe school.
Doe gewoon zoals je bent en maak geen geheim dat je homo bent en de rest gaat gewoon vanzelf.
De mensen daar kennen je dan niet anders...

Of zie ik het fout???

Inderdaad, je hoeft het natuurlijk niet geheim te houden dat je homo bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bromance
nieuw lid
nieuw lid
Bromance


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Maastricht

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 8:43

Thijs schreef:
Markske schreef:
Allereerst welkom op het Better Place forum.

Je gaat naar een nieuwe stad, nieuwe mensen, nieuwe school.
Doe gewoon zoals je bent en maak geen geheim dat je homo bent en de rest gaat gewoon vanzelf.
De mensen daar kennen je dan niet anders...

Of zie ik het fout???

Inderdaad, je hoeft het natuurlijk niet geheim te houden dat je homo bent.

Dat is ook juist niet mijn bedoeling, het is eerder van: hoe breng je dat dan, hoi ik ben Mehmet en ben homo? het is ook weer niet mijn bedoeling om het van de daken te schreeuwen en verder is het ook niet echt te merken bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 9:46

Als ze vragen of je een vriendin hebt kun je gewoon zeggen dat je die geen hebt, en dat je overigens wel bij jongens houd en niet bij meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
Bromance
nieuw lid
nieuw lid
Bromance


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Maastricht

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 10:21

The Frozen Donkey schreef:
Als ze vragen of je een vriendin hebt kun je gewoon zeggen dat je die geen hebt, en dat je overigens wel bij jongens houd en niet bij meisjes.

aan zoiets zat ik ook al aan te denken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ford
Lid
Lid
Ford


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 23-08-10
Leeftijd : 27

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 10:42

Bromance schreef:
The Frozen Donkey schreef:
Als ze vragen of je een vriendin hebt kun je gewoon zeggen dat je die geen hebt, en dat je overigens wel bij jongens houd en niet bij meisjes.

aan zoiets zat ik ook al aan te denken Smile

Dat is wel het beste, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark
nieuw lid
nieuw lid
Mark


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brabo land.

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 13:31

Thijs schreef:
Bromance schreef:
The Frozen Donkey schreef:
Als ze vragen of je een vriendin hebt kun je gewoon zeggen dat je die geen hebt, en dat je overigens wel bij jongens houd en niet bij meisjes.

aan zoiets zat ik ook al aan te denken Smile

Dat is wel het beste, denk ik.

+1
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com/forum.htm
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 15:03

Mark schreef:
Thijs schreef:
Bromance schreef:
The Frozen Donkey schreef:
Als ze vragen of je een vriendin hebt kun je gewoon zeggen dat je die geen hebt, en dat je overigens wel bij jongens houd en niet bij meisjes.

aan zoiets zat ik ook al aan te denken Smile

Dat is wel het beste, denk ik.

+1

en gewoon als ze vragen heb je een vriendin? dan zeg je nee, ik val op jongens.
je hoeft niet overduidelijk te zeggen ik ben Mehmet en ik ben homo, maar als ze ernaar vragen niet liegen...

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
meRcutio
nieuw lid
nieuw lid
meRcutio


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 27-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Limburg [BE]

[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitimema 27 dec 2010 - 17:54

Dat gevoel had ik ook heel erg toen ik ging studeren. Ik was hier al wel out en zo, maar daar 'deed' ik weinig mee, zeg maar.
Ik heb toen het deksel heel erg op de neus gekregen, trouwens. xD Omdat ik af en toe een beetje in uitersten verviel clown
Maar toen ik in mijn 2e baccalaureate een vriendje kreeg werd ik zelf een pak rustiger.

En het is ondertussen trouwens al (eind!)december... Hoe is het je verlopen? Positieve, negatieve ervaringen? Invloed naar thuis? Etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin   [coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[coming out] studeren in een andere stad, nieuw begin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [uit de kast komen] Hoe was jou coming out? Of hoe denk je je coming out te gaan doen.
» [coming out tips] Wat vind jij nu goede tips voor een Coming Out?
» [coming out] reactie verband met leeftijd
» [Coming out] Brief aan vader
» [Handleiding] Coming out

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Better Place :: Homo's, Lesbienne's, Biseksuelen en Transseksuelen :: Coming Out-
Ga naar: