Better Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Fantyr
nieuw lid
nieuw lid



Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 20-10-10
Leeftijd : 29

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 21:04

Justin Bieber gaat de strijd aan tegen pesten en homofobie. De 16-jarige zanger kwam op dat idee nadat hij beledigende teksten naar zijn hoofd geslingerd kreeg bij een spelletje lasergamen in Canada.

Bieber is momenteel in zijn thuisland, waar hij dinsdagavond optreedt in Vancouver. In een lasergamecentrum kreeg de tienerster het afgelopen weekeinde aan de stok met een 12-jarige jongen, die hem uitmaakte voor homo. De zanger zou daarop tegen enkele vrienden gezegd hebben dat hij geen idee had hoe kwetsend teksten kunnen zijn.

Hoewel hij zelf hetero is, wil Bieber nu een campagne starten tegen homohaat en pesten, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Deze week zouden meer details bekend worden gemaakt.

Naar aanleiding van het incident is de Canadese politie een onderzoek gestart. De 12-jarige jongen beweert dat Bieber hem een klap verkocht in het lasergamecentrum. De vader van de jongen deed daarop aangifte van mishandeling.

bron:http://oranjemuziek.nl/2010/10/19/justin-bieber-campagne-tegen-homohaat-en-pesten/




waarom moeten ze altijd zeggen dat Justin Bieber hetero is, geloof er niks van namelijk. Ben wel benieuwd wat hij gaat doen, hij heeft net een nagellaklijn opgezet (en dat noemt zich nog altijd hetero, even om over een stereotyp te spreken)
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 5:36

Haha, ja, ze zetten erbij dat hij hetero is, omdat iedereen denkt dat hij homo is Razz vandaar waarschijnlijk dat die jongen dat ook zij ofzo Razz

Maarja, geen idee of hij homo is of niet. Boeit dat wat dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
Fantyr
nieuw lid
nieuw lid



Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 20-10-10
Leeftijd : 29

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 16:42

nee, het boeit niet, maar het valt me gewoon op. ik bedoel, iedereen denkt dat hij homo is, maar er moet altijd gezegd worden dat het niet zo is, ik ga dan twijfelen Razz maargoed, wie weet
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 17:22

Iedereen denkt, of iedereen zegt dat hij homo is om hem te beledigen of wat? Nouja, van zeggen wordt je niet homo he.

En als hij het is, dan komt hij daar zelf maar een keer mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
Fantyr
nieuw lid
nieuw lid



Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 20-10-10
Leeftijd : 29

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 19:21

nee, niet om hem te beledigen, maar gewoon.. ja, ik weet niet, ben niet een van die mensen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 11:00

Goed idee van Justin Bieber....!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantyr
nieuw lid
nieuw lid



Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 20-10-10
Leeftijd : 29

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 21:15

ja, dat vond ik ook. ik bedoel, hij heeft toch heel veel invloed op kinderen (vooral meisjes) in het begin van hun puberteit. ik vind het goed dat hij het dan probeert duidelijk te maken dat zoiets voor sommige gewoon hard aan kan komen en dat niet iedereen het er maar zo maar uit kwakt, bij wijze van
Terug naar boven Ga naar beneden
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimema 25 okt 2010 - 7:50

ookal ben ik niet zo'n fan van justin bieber goed dat hij zoiets doet... ben het ook eens met fantyr
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimema 25 okt 2010 - 9:55

Ik heb ook niet zoveel met justin bieber nee, maarja, altijd fijn als zo'n groot iemand zich daar voor in wil zetten. ben benieud wat we ook voor resultaat zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimema 25 okt 2010 - 10:56

ben ook benieuwd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Suze♥
nieuw lid
nieuw lid
Suze♥


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 14-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op de grens van friesland en overijsel

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimema 25 okt 2010 - 19:21

waarom zou nou net hij een actie starten, steeds meer mensen zijn tegen hem en hij is zelf hetero
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimema 25 okt 2010 - 20:12

Arie boomsma is ook hetero, maar die doet ook vanalles.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 7:54

ja maar het is wel zo dat dat soort acties meestal door holebi mensen georganiseerd worden...
(al geloof ik nog steeds niet dat justin bieber 100% hetero is)

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 11:46

Nou, ik weet niet wat voor actie het gaat. maargoed, hij kan goed hetero zijn, ik zou het niet weten, tot hij uit de kast komt, is hij neem ik aan gewoon hetero, aangezien hij ook vriendinnen heeft enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 12:13

ja of hij is bi Twisted Evil
en ja eigenlijk wel wat je al zegt voordat hij uit de kast komt is hij nog steeds hetero...
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 13:08

Ja, nou, ik ben nu ook niet hetero ookal zit ik nog in de kast Razz

maarja, we zullen zien. misschien is hij bi, wie weet.

maargoed, ben alsnog benieuwd wat voor acties hij wil doen dan. Og hij nu homo, bi of hetero is. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
Ford
Lid
Lid
Ford


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 23-08-10
Leeftijd : 27

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 18:42

Het maakt mij niet echt zoveel uit of hij hetero/bi/homo is.
Ik denk dat de mensen zeggen dat hij homo is omdat hij wel van die "trekjes" heeft. Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Ik heb opzich niets tegen Justin Bieber, alleen ik lachte me wel dood dat hij zo'n barbiepoppen verzameling krijgt. lol!

Maar hij moet doen wat hij wil, en misschien doet hij er wel goed toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 22:09

Mooi dat hij tegen homofobie strijd, helaas moet hij dan ook eens tegen zichzelf gaan strijden als hij zegt dat het maar een keuze is etc.

''Het is ieders eigen beslissing om homo te zijn, iets waarvoor je dus kunt kiezen. Mij trekt het in elk geval niet aan."

Even van gay.nl geleend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 15:34

Dat vind ik belachelijk.

Het is niet je eigen keuze, je wordt zo geboren.
Maar...zelfs als ik mocht kiezen om het te veranderen had ik het niet gedaan.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie   [Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Bieberfever?] Justin Bieber strijd tegen pesten en homofobie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» internationale dag tegen homofobie.
» Dolle Dinsdag: homo's protesteren tegen pastoor Oss
» [anti-pest campagne] ierse campagnte tegen homofobie pesterijen.
» [geweld] geweld bij demonstratie tegen homogeweld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Better Place :: Holebi in het nieuws :: Wereld nieuws-
Ga naar: