Better Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 13:52

Hallo Allemaal Very Happy

Na het verzoek van TFD had ik toch wel 1 klein vraagje en als jullie het antwoord zouden weten zou het natuurlijk helemaal leuk zijn Razz
Mijn vraag:

- Waarom zijn homo's toch altijd zo vrouwelijk,
en idem dito weet ik niet want...
- Zijn Lesbiennes dan ook heel mannelijk?
Zo Ja:
- Waarom?
Zo Nee:
- Waarom niet (lijkt toch heel logisch)

Als jullie hier antwoord op zouden weten zou dat keigaaf zijn lol!

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 14:44

Hey desiree,

Natuurlijk zijn niet alle homo's even vrouwenlijk. sommige heel erg en andere helemaal niet. Sommige hetero's zijn nog vrouwenlijker dan de meeste homo's.
Heel veel vooroordelen zeggen dat homo's heel vrouwenlijk zijn en lesbiennes heel mannelijk. Denk maar aan kort haar, een tuinbroek aan. Of bij homo's dat ze een tas dragen of een hoog stemmetje en een handje hebben.

Waarom is volgens mij niet helemaal duidelijk, maar als ik een theorietje mag noemen zou dat te maken kunnen hebben met de oorsprong van homo zijn. dat door het homo worden in de baarmoeder, iets gebeurt wat de hormoonspiegel de andere kant op gooit ofzo, waardoor je vrouwelijke of juist mannelijke hormonen krijgt en je mannelijk of vrouwelijk gedraagt. dat in samenhang met de oorzaak dat iemand homo of hetero is. Al is dit puur een theorie. Hoe het echt zit dat kun je onderzoeken als je een groep homo's hebt zonder 'trekjes' en een groep met 'trekjes' en dan kijken of er verschil zit in hersenen en hormonen etc. Bij mijn weten is er nog nooit echt een oorzaak van dat verschijnsel geweest.

Aan een hetero klasgenoot van mij zie je nog meer handjes slaan soms dan ik als homo doe Razz

Je kunt aan mannelijk of vrouwelijk gedrag niet zien of iemand homo, bi, hetero of lesbisch is. want diegene die je voor hetero aanziet kan net zo goed homo zijn. En iemand die je voor homo aanziet kan best hetero zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 22:34

dan is er wel 1 maar, waarom zijn al die bekende nederlanders homo?
(ik hoor weinig dat bn'ers lesbisch zijn maar wel dat heel veel mannen homo zijn :S)
(ff off nu weer on-topic)

trouwens wat ik met dit bovenstaande bedoelde (wou zeggen maar zo kwam het er niet uit Razz) is dat wel meer homo's tasjes dragen, 'een handje'hebben, (en sommigen) make-up en overdreven kleding dragen dan '100% hetero' mannen.


Ja, TFD, wat jij zegt zou heel goed kunnen kloppen, alleen vraag ik me alleen af hoe je dat moet gaan testen XD

Wat ik me trouwens ook afvroeg na dat 1e tekstje is waarom homo's veel vaker in het nieuws/op tv/ in de krant/ op de radio/ of op het internet komen (omg klonk fout XD) dan les/bi/trans/watdanook (in die richting)

vroeg ik me gewoon af Razz

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 23:52

Waarom alle bekende nederlanders homo zijn. Dat zijn er inderdaad best een hoop ja. En lesbiennes ken ik ook niet echt. sara kroos, maar of die lesbisch of bi is weet ik zo niet. Maar voor de rest, zou het niet weten.

100% hetero mannen kunnen net zo goed een handje hebben, een handtas dragen of heel erg op hun uiterlijk letten. Dus dat zegt allemaal niks hoor. Wink

Hoe je dat moet gaan testen, nou, je kunt theorien bij elkaar pakken en die testen he. Braintest afnemen via een scan ofzo. kun je gelijk zien wat er in de hersenen anders zou zijn dan bij hetero's enzo. Zo kun je een hele psygische en lichamelijke test afnemen waar je veel van kunt leren.
Die beweringen van testen op homo's uitvoeren moet je alleen niet te hard maken ben ik bang. Over het algemeen was profesor Swaab toch wel onder vuur geraakt toen hij beweerde dat homo's een andere hersenstructuur hadden etc. Homo's vinden het niet leuk te horen dat ze anders zijn. Ik zelf ook niet. We zijn ook niet anders. Ergens moet er wel een conectie zitten denk ik. Maar met die testen kun je die conectie vinden en zo aantonen dat we zo geboren zijn, en aantonen hoe het zit. Misschien wel precies hetzelfde bepaald is dan dat we hetero zouden worden.
Echter kun je er ook mee aantonen dat we een stel mislukte afwijkingen en fouten van de natuur zijn. En dat is niet zo geweldig om uit te vinden. Dus dat blijft een moeilijk iets, dat wil je niet vinden. Aan kunnen tonen dat we wel hetzelfde zijn dan hetero's wil ik maar wat graag kunnen. Maar hoe is een 2e.

Je bedoeld dat je homo's meer ziet en opvallen dan dat je hoort dat iemand lesbisch is? Ja dat valt mij ook op, ik spreek zowat nooit iemand die lesbisch is ofzo. Dat vind ik wel jammer. bi vrouwen en bi mannen zie ik wel vaak genoeg. Aseksuelen of transgenders zie ik ook nooit. Ik hoop ze hier toch wel te gaan zien, lijkt me erg leuk om ze er ook bij te hebben.

Hoe dat komt, geen idee. Qwa homo in het nieuws, ja soms word homoseksueel ook wel voor lesbiennes gebruikt. Het is een algemeen woord voor op hetzelfde geslacht vallen. Lesbiennes hebben er alleen een ander woord voor gekregen en de mannen homo gehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 11:09

ja dat klopt.

Helemaal mee eens Razz

Een vriend van me zei trouwens iets als: "...behalve dat je dat bent"

en toen had ik echt zoiets van: NEEM DAT TERUG! Ik ben niet anders, ik ben niet gek, ik ben niet gestoord, ik ben net zoals ieder ander, alleen kan ik ook verliefd worden op meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 13:15

Het lastigste is dat het zomaar niet bewezen is dat we anders zijn, maar ook zomaar niet dat we het niet zijn. We kunnen theoretisch gezien nog steeds als een gekke afwijking op de wereld rondlopen helaas. En ookal wil je dat niet en wil je dat niet geloven. Ligt er denk ik maar net aan wat nu de preciese reden is dat je homo, bi of lesbisch etc bent.

Je bent ook niet gek. Je bent niet gestoord, je bent als ieder ander.
Alleen je kan wel verliefd worden op meisjes.
En dat kan gebeuren doordat het heel gewoon is dat jij gewoon dat moest zijn en hetero voor iemand anders bestemt was. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.
Maar het kan zijn dat je een of andere wandelende afwijking van de natuur bent. theoretisch gezien dan kan er nog vanalles zijn waardoor wij 'anders' zijn. En ik wil geen wandelende afwijking zijn hoor. Maar zijn we dat echt niet? dat weten we pas als we het proces van hoe je homo, bi, lesbisch of whatever wordt in de baarmoeder.

Ik haat het om te zeggen hoor, maar is dat niet het meest realistische?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 14:18

Ik vat je even niet meer :s

Jij bedoelt dat het het meest realistisch is dat wij een afwijking zijn "van de natuur"??

Dat zou mogelijk kunnen zijn ja.
Wat jij ook zegt, dan zou je eerst onderzoek moeten doen naar wat er "anders" is in de hersenen (want ik weet wel zeker dat er iets anders is)

Ik bedenk trouwens nu ook iets anders... heeft niet helemaal hiermee te maken maar toch:
Zijn er ook 1 eiige tweelingen, waarvan 1 persoon homo is en de andere "gewoon" hetero??
(en andersom en bla bla bla)

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 14:29

Ik bedoel dat het realistisch is dat voor mogelijk te houden. Niet dat dat het meest realistische is.

En inderdaad zouden die onderzoeken er dan eerst moeten komen hoe en wat precies. Ze zijn wel eens gedaan enzo, maar verder vind je er niet zoveel van terug met hoe en wat. homo's zouden een grote hypopitalimus hebben of hoe je dat ook schrijft. iniedergeval midden in de hersenen wat onder andere hormonen zou regelen geloof ik. En zulke dingen zouden anders zijn in de hersenen.

1 eiige tweelingen zijn over het algemeen beide homo volgens mij. Maar er zijn er zeker die homo en bi zijn. of bi en hetero, of homo en hetero.

Die onderzoeken zou natuurlijk dan ultiem zijn omdat je daar veel info uit kunt halen wat betreft genen en dna etc.


Maar mocht er zo'n onderzoek vanuit bijvoorbeeld better place plaats vinden, weten we wel hoe het zit. Maar de vraag is of je dat wilt weten. Als we een wandelende afwijking van de natuur zijn, zullen mensen ons daar dan niet op af kunnen rekenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimema 21 feb 2011 - 10:30

Ja dat zou zeker kunnen, en dat lijkt me ook zeer waarschijnlijk.

Maar van tevoren weten kun je het niet. Je kunt niet weten of wij een afwijking zijn, of niet.
Het zou mooi zijn als je dat zou weten, ook om oa te weten of mensen bp daar op af gaan rekenen.
Maar als je dat al weet hoef je natuurlijk geen onderzoek te doen.

En als 1 eiige tweelingen allebei homo zijn zou dat inderdaad in de genen/hersenen liggen, want zij hebben beiden hetzelfde DNA.

Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimema 21 feb 2011 - 16:01

Van tevoren weten we het zeker niet.
En sowieso worden we wel erop afgerekend als ertuit komt dat we heel raar in elkaar zitten, heel anders dan hetero's en we een fout van de natuur zouden zijn. Mocht er juist uitkomen dat we precies hetzelfde zijn als hetero's, en dat met bewijs onomstotelijk kunnen aantonen, dan is dat volgens mij een hele stap in de goede richting voor homo emancipatie in andere landen ook. Dat we niet een stelletje krankiorumgestoorde zijn ofzo.

Hier in de buurt woont een 1 eiige tweeling die allebei homo zijn. En dat is 70% van de gevallen dacht ik gelijk. 30% van de gevallen is het verschillend, dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimema 21 feb 2011 - 21:13

Ik geloof je wel hoor Wink
maar dan zou je dus eerst onderzoek moeten doen (wat bakken met geld kost) en daarna pas moeten beslissen of je het bekend wil maken ja of nee.

En trouwens, als in 70% van alle 1 eiige 2lingen beide homo zijn, dan ligt het dus al vast als je geboren wordt (en al daarvoor)
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimema 21 feb 2011 - 22:07

Dat blijkt uit onderzoek te zijn. Overigens ook dat het al in de baarmoeder bepaald wordt etc. maar maak ze dat in bijvoorbeeld uganda maar eens wijs.

En dat kost bakken met geld. T is alleen de vraag is er niemand zo lief de scanner een middagje ter beschikking te stellen XD

En eum, ja, je zou het in de doofpot kunnen stoppen, maar of dat een goed idee is lijkt me niet. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 10:38

Nee om het te verbergen lijkt me ook geen goed idee. Maar als de uitslag slecht is dan is de reputatie/het imago van bp uhmm... hoe moet ik het zeggen... niet zo goed XD

En ja het kost bakken met geld. En als je een scanner hebt, heb je ook nog iemand nodig die de scanner bedient, en die weet wat al die dingen op het scherm/papiertje kunnen lezen en weten wat het betekend.
Ik zou zeggen: start een inzamelactie voor homo-onderzoek door betterplace.tk (wordt het trouwens nog een keer .nl?)

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 14:20

Ow better place image maakt geen zak uit. Het image der holebiers over heel de wereld is wat anders Wink we willen het beter maken, niet slechter Razz

Of het .nl nog wordt weet ik niet, ligt eraan of we een paar euro overhouden van die inzamelactie Razz

Nouja, wie weet wil er wel een ziekenhuis ofzo een middagje de scanner ter beschikking stellen. met ziekenhuizen door heel nederland is er misschien wel 1 bij met een homo als directeur die het misschien wel ziet zitten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 15:19

Haha geweldig idee Very Happy

(srry beetje inspiratieloos voor dit topic, als ik weer eens iets weet post ik het)
(maar post ondertussen maar lekker door hoor TFD (en lise+martijn)

xx

ps. er is nog steeds geen duidelijk antwoord gekomen op de OP (openingspost), waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk... We denken dat dat bepaald wordt door de genen, en al in de baarmoeder, vermoedelijk door hormonen....
Nou eigenlijk geeft dat al antwoord XD
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 18:24

Denken is een groot woord he. Is gewoon een hersenspinseltje van iemand die er totaal geen verstand van heeft Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 20:48

je bedoelt twee iemanden die er geen verstand van hebben... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 20:57

Ik heb een grotere invloed op mijn posts dan een random lid. Ik ben admin en ik verspreid het woord. Ik kan niet leuke bullshit dingen gaan lopen roepen eigenlijk. Al die ik dat, in de vorm van de theorie in dit topic, eigenlijk wel.

Die theorie acht ik als nu onwetende admin als mogelijkheid van eventueel onderzoek. Al moet er over dat onderzoek nog onderzoek komen en ubberhoupt het uitvoeren van onderzoeken ook nog eens Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 6:38

ja dat klopt, maar over dat admin gedeelte; ik denk dat alle actieve leden die er nu zijn je meer zien als medeforummer/vriend *hihi*
en tja, ik kan niet in de toekomst kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 6:44

Ja, maar voor de buitenwereld ben ik de hoogste in rang hier. En dat moet ik blijven waarborgen, zoals je bijvoorbeeld hier ziet. Ga ik verekte offtopic XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 15:58

Ontopic nu!.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitimewo 23 maa 2011 - 12:42

Daar hoeft niet extra op gereageert te worden. Wink dat is alleen maar aanlokelijk om nog door te gaan offtopic te zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?   [vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[vrouwelijkheid] Waarom zijn homo's (soms) zo vrouwelijk?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Wie zijn wij?] Algemene informatie
» Homo-ouders zijn prima
» [Artikel] Aankondiging: Het is Fijn om HoLeBi te zijn.
» [opstartfase] We zijn nog in de opstartfase. Nog niet alles is optimaal.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Better Place :: Homo's, Lesbienne's, Biseksuelen en Transseksuelen :: Holebi Algemeen-
Ga naar: