Better Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Film/boek]Prayers for bobby

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[Film/boek]Prayers for bobby Empty
BerichtOnderwerp: [Film/boek]Prayers for bobby   [Film/boek]Prayers for bobby Icon_minitimedo 29 jul 2010 - 23:31

[Film/boek]Prayers for bobby 6a00d8341d27db53ef010536f3309e970c-800wi

Prayers for bobby is een prachtige, waargebeurde film over een jongen in een streng religieuze familie. Hij ontdekt steeds meer zijn gevoelens, maar hij weet dat het niet goed is, en niet zou mogen van god.
Spoiler:

Dit waargebeurde verhaal is prachtig om te zien. Huilmomenten genoeg.
Een pagina met intervieuws, origineel verhaal en film. Klik! Zeker de klik waard. Wink
Wikipediapagina: Klik!

Tevens een leuk weetje. Mede deze film zien heeft mij erg erop doorgezet Better Place te volbrengen. Ik heb veel van deze film geleerd. Ik wil zo veel mogelijk net als de originele mary griffith strijden voor de rechten. En daarom heeft mede deze film mijn doorzettings vermogen erg ondersteunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
Ford
Lid
Lid
Ford


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 23-08-10
Leeftijd : 28

[Film/boek]Prayers for bobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film/boek]Prayers for bobby   [Film/boek]Prayers for bobby Icon_minitimema 23 aug 2010 - 15:03

Oké, als het kan zou ik hem wel eens willen zien! Er zit een mooie verhaal in en dat het nog eens waargebeurd is vind ik mooi! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
myself2
nieuw lid
nieuw lid
myself2


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-07-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Film/boek]Prayers for bobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film/boek]Prayers for bobby   [Film/boek]Prayers for bobby Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 7:48

Ik heb hem ook tegelijk met TDF gekeken (wel gewoon alleen thuis ;-)). De eerste keer in twee delen gekeken, maar inmiddels ook al een aantal kaar achter elkaar gekeken.

Het is een hele mooie film, waar Bobby zijn moeder het homo zijn niet accepteert. Vooral als je zelf ook geloofd is het een hele goede film!

Aan het einde hoor je de dominee zeggen 'God heeft gezegd dat het niet uit maakt wie of hoe je bent. Hij houdt van jou'. Dat vond ik zó mooi en deed me zo goed om dat te horen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Film/boek]Prayers for bobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film/boek]Prayers for bobby   [Film/boek]Prayers for bobby Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Film/boek]Prayers for bobby
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Comment Mettre Un Film Sur Une Cle Usb Avec Cacaoweb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Better Place :: Homo's, Lesbienne's, Biseksuelen en Transseksuelen :: Holebi en Religie-
Ga naar: